Kızlar çok kararsızım ortalama bir şey düşünüyorum çok bütçem yok ( banyoyu yaptırıyoruz ) olmuştmen tam olsun dwdşk kurutmada alalım
Beko makinem orta halli memnunum diyelim
Beko 28 bin dedi
Arçelik 26
Bosch 36
Taksitle alacağım gönlüm boschfan yana ama çok kendimizi de zorlamak istemiyorum sizce hangisi