Bebeğim 10 ay 10 günlük oldu bugün. Dünden beri azıcık bile yüksek sesle konuşsak korkuyor. Mesela dede gel diye sesleniyorum korkup bana tırmanmaya çalışıyor. Eşime sesleniyorum ondan da korkuyor. fısıldar gibi konuşuyoruz artık. Bu süreç normal mi yoksa doktora götürmeli miyim?