7,5 aylık biraz başlamıştı 8. Ayda delirdi 9ay 1 günlük kafayı yemek üzeriyim ne kadar daha devam edecek tecrübeli anneler yazsın lütfen artık sabrım kalmadı 8 de uyuyan bebeğim 12 de uyumaya başladı gündüz uykularıda çok kötü çok huysuz sürekli mız mız hiçbirşeyle oyalanmıyor hiç birşekilde uyutamıyorum sürekli bağırıyor ağlıyor en son yorulup uyuyor hergün 2-3 saat uyutmaya çalışıyorum 🤦🏽♀️