filtrekahvemm Kızlar 8 ay önce sezeryan doğum yaptım sağ ayak bileğim de karıncalanma uyuşma oluyor aylardır geçmedi acaba anesteziden kaynaklı mı yoksa başka birşey mi ortopedi mi bakar beyin ve sinir cerrahisi mi biliyormusunuz