brgl310 24 aylık olduk şükürler olsun yaklaşıl 18. 19. Aylarından beri 2 yaş sendromuna önden giriş yaptık hâlâ maşallahımız var. Stickerlı kitabından çıkmayan yerleri çılart diye yarım saat ağlamışlığı var, ekmek almaya giderken park diye yarım saat ağlamışlığı var götürücem dediğim halde, kollarım aöık olunca 10 dk kapat diye ağlamışlığı var daha hangilerini sayayım ki canları sağolsun ne diyim 🤦🏻♀️😂