İkinci sezeryanımı 1 ay önce oldum . 2 gündür dikiş yerimde değil ama göbek deliğimin altında biraz ağrı hissettim bugün de ağrıyı hissettim. Tesadüfen bugün sağ tarafıma dokununca fındık büyüklüğünde elime bir şişlik geldi ama sert dil yumuşak dokununca kayan böyle . Doktoruma da mesaj attım yarın da gideceğim ama başına gelen ya da duyan var mı acaba neden böyle ? Dikiş yerlerim dışarıdan çok iyi . İç dikişle ilgili bir şey olsa 1 ay sonra da ortaya çıkar mı ?