Kızlar bugün kızıma igordan sandalet aldım 18 aylık ama burda yorumlara bakınca bayağı kötülendiğini gördüm aldığım mağaza iade yok demisti alırken şimdi pişman oldum kullananlar yorumlayabilir mi kötü mü gerçekten ona göre iade ettirmek için uğraşacağım