5 ay 8 günlük bir oğlum var. Bugün doktor kontrolünde doktorumuz 5-7 ve 15. Aylarda nimenrix ve bexseroyu aynı anda yaptırmamızı söyledi. Yani 5-7-15 aylarında bir bacağına nimenrix diğer bacağına bexsero vurulacakmış. Bu doğru bir uygulama mı emin olamadım. İçin hiç rahat etmedi. Menenjit aşı takvimi nasıl olmalı? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.