2 gündür eşim dudağım yaniyor demisti alerji sandık normalde ben bu zamana
Kadar hiç onda ucuk görmediğim için aklıma gelmedi dün bebeğimi kucağında tuttu öptü yanağından bide boynundan bugün baktım eşimin dudaginda su kabarcıgi var kırmızı dudak etinde. Başımdan aşağı kaynar sular döküldü sabahtan beri ağlıyorum ya bebegime geçtiyse die İnternetten baktim menenjit filan olur yaziyor korkudan delircem bebegim 8 buçuk aylık. Ucuk geçiren oldu mu bisey oldu mu bilen varsa yazsın ne olur