avkatanne hiç öyle atağa girdik falan diye kendinizi yıpratmayın. Bebeklerin bir günleri bir günlerini tutmuyor ve böyle zor günler maalesef yaşanıyor. Allah sağlık sıhhat versin ve bu değişen hallerine bolca sabır versin. Benim çocuklar 5 ve 2 yaşında olacaklar bu yaz. Bazen diyorum ki bugün en zor günümdü… Sonra “şu an ikisi de sağlıklı, benim biraz sinirlerim yıpranmış olsa da her şey yolunda” diyorum 🫳🏻 🩷 böyle düşünüp şükretmeye çalışıyorum. Zor günler de güzel anlar da bol bol olacak önünüzde inşallah 🌸