acemiaanne içinde rezene yağı falan vardı sanırım onun o yüzden biraz uyku yapmış olabilir ya da gazını çıkardığı için rahatlayıp uyumuş da olabilir. İlk kızımda aile hekiminin önerisiyle kullanmıştık biz.
Küçük kızımda yirmi günlükten itibaren bir probiyotik karışımı kullanıyoruz onun içinde rezene, anason, kimyon yağı da var öğle ve akşam kullanıyoruz. Bunu çocuk doktoru yazmıştı.