Kızlar bebeğim 9 aylık dün 39 derce ateşi gördik acile gittik iğne oldu ateşi düştü bgünde çok halsiz uyumuyo bişey yemiyor burnunu açıyorum parol şurup veriyorum ama faydasız doktor antibiyotik verdi ama ben kullanmak istemedim bgünde burnu akıyor arada öksürük var ne yapabilirim kızlar tavsiye var mı ??