sushii Kızlar bebeğim doğduğundan beri gözünde enfeksiyon var. Doktor antibiyotikli krem verdi kullanıyoruz ama geçmedi. Azalıyordu bugüne kadar. Bugün gözü kapandı kremi kullanmama rağmen. Bildiğiniz bir yöntem vs var mı ?
nurrr0696 sushii Bebeğim 50 günlük bugün bende aynı sorun için gittim doktor doktuğundan beri mi var dedi hayır diyince eğer öyle olsaydı gözyaşı kanallarının tıkanıklığından kaynaklı olduğunu göz pınarının olduğu yeri burnun üst kısmına masaj yapmanızı önerirdim dedi