canan6668
Canım normalde biliyorum internette kötü yazıldığını araştırmadım da daha önce
Aslında aklımda hiç kötü yoktu ama işte birinden öyle duyunca bakındım falan birde belirtiler 3-4 tane var falan korktum ondan dolayı
Ses kısıklığı bende hep vardı yani hep sesim kısık tizli gelirdi
Şimdi daha da çoğaldı duyuramaz oldum sesimin en son şiddetini kullanıyorum ama onunla bile zor duyulur olmaya başladı
Oğlum bile anlayamıyor 2-3 kez tekrarlıyorum
Mesela parka gittiğimizde uzaklaşınca bağıramıyorum ismiyle sesim çıkmıyor