Tehlikesi olmadığını biliyorum. Ebemiz sütünden olabilir, annenin kıyafetlerinden veya yediğin yiyeceklerden olabilir 2 haftaya geçer dedi. Ama içim bir türlü rahat etmiyor çünkü çoğalmaya başladı. Ilık pamukla siliyorum ama sizinde kullandığınız bir krem losyon vs var mı kızlar?
