Kitsu acilde genelde ilaçlı buhar veriyorlar,ventolin gibi. Bu tarz ilaçlı buharları da doktor reçete etmediği sürece kafaya göre kullanmak uygun değil ama nebulizatör alıp 2-2.5 ml serum suyunu içerisine koyup verebilirsiniz. Hatta ben hastalık döneminde,dolapta bulunduruyorum ordan şırıngaya çekip nebul haznesine koyuyorum. Burun tıkanıklığına vs bir nebze iyi geliyor.