suheyla92 evet yukarıda bir arkadaş daha yazdı ama normal çocuğumun ayağı zaten ikisini de denedim ikisi de oldu sizin aldığınız model daha güzelmiş ama onlar biraz daha sert diye hatırlıyorum bu attığım vicco modeli bayağı yumuşak bükülüyor falan doktorlarda bükülen ayakkabıları öneriyor o yüzden de seçeneğim az büyürse zaten seçeneğimiz daha fazla olur