İgorun aynı modelini kullaniyoruz 21 numara ilk sandaletimiz kizim 23 aylık ben terleticegini dusunerek icine corapla giydiriyorum disarda, bazen evde giymek istiyor corapsiz giyiyor ama ½ saat anca terledigine dikkat etmedim fakat tek bi sorunu var fayans gibi yuzeylerde cok fena kayıyor ya A101 tarzı marketlerde gezerken bacaklari 2 ye ayriliyor 😂