Selam kızlar çocuklarınıza yani büyük çocuğu olanlar yastık kullanmaya ne zaman başladınız
2 büyük kizim olmasına rağmen onlarda ne zaman kullandığımı unuttum valla 🤣🤣🤣🤣🤷🤷🫣🫣🫣oglum da temmuzda 3 yaş diyecek hala kullanmıyorum herzhlde 4 yaştan sonra kullandım sanırım ama gerçekten hatırlamıyorum ya aklımı zorluyorum yok gelmiyor 🤷🤷🤣🤣🫣