Nolucak böyle hastalık hastası oldum bı üşütsem bıryerıme bısey olsa kalbım hızlanıyor moralmen gıdıyorum artık sosyal medya youtube vs bakmaya korkuyorum zaten çok kullanmıyorum da bısey görsem yada duysam bendede olur mu korkusu var hastalık konusılan yerde kalbım gum güm oluyor dün ilk defa cesaretlendım dua okuyup köye gıttım zor zor yollarda benı bı görün panik atak tuttu sonra mezarlıga gıttık ayrı bı panık :( zor gırdım dua ettım bıraz huzura erdım ama ya kene varsa ya yılan varsa hemen kötü senaryolar sımdıde sabahtan berı durmadım temızlık falan artık vücut yoruldu sınyal verıyoe kalbım tekledı eyvah basladım yıne bısey olcak korkusu :(( ne yapıcam saglık anksıyetesı mı var anlamadım korona zamanından sonra böyle oldun zaten