Oben boşandım babasında haftada 1 gün sabah kahvaltı yaptırıp akşam uyku saatinde getiriyordu son 1 buçuk aydır gece emzirmesini kestim gündüz uyanınca öğlen uykusunda birde akşam uykusunda emiyordu yani günde 3 sefer sonra bır hafta önce öğlen uykusunda emzirmeyi de bıraktım sabah ve akşam olarak gayet iyi gidiyorduk sıkıntı yaşamıyordum fakat bu hafta memurluk için eğitim almak gerekiyordu bu yüzden mecburen babaya bıraktım başka guvenecegim kimse yok oda yatılı aldı annesigile götürdü 5 gün orada kalacak oğlum 17 aylık bu arada dün sabah 8 de emzirdim öğlen uykusundan emmedi akşamda öyle emzirmedim yemeklerini güzelce yedi bu sayede zaten yemeklere düşmesi için emzirmeyi sonlandiriyorum ama şöyle bir sıkıntı var oğlum bir problem etmedi ben ise göğüslerim şişti mastit oldum ağrım var ne yapmam gerekiyor sağsam süt kesilmeyecek sagarsam ama sagmazsamdan ağrıdan duramıyorum 🤦🏻♀️