kızım yeniyse böyle sertlikler olabilir beze falan ama yine de doktor dediğine göre çocuk cerrahiye göstermek en iyisi korkma panik yapma sonuçta onlar daha iyi bakar gözlemler bence rahat ol biraz hemen kötü bi şey sanma çoğu bebekte olur bu tür şeyler zamanla geçebilir ama takip şart