ozlemozkan özelde doğum sırasında bağlattım 37 yaşındaydım. Sağlık sorunlarım vardı sorun çıkmadı bu karırımda. Tam emin değilim ama önceden 30 yaş ve iki cinsiyet çocuk olanlara yapılıyormuş diye biliyorum. Şuan prosedür değişmiş olabilir. Siz mutlaka doktora danışın. Doğum sayısı ve sezeryan sayısı önemli sanırım