Mikisss ay sizde mi 3 çocuk annesisiniz 🫶Önceki yorumunuzda çocukların yaşlarını yazmışsınız. Sizinkilerin arası daha kısaymış. Ama 3 numarayı da büyütmüşsünüz, tebrik ederim vala. Darısı bizim 6 aylık olmamıza. Birde sizinki, kız erkek kız, benimkiler tam tersi;erkek kız erkek 🥰
Nasıl geçiyor günleriniz? 6ay nasıl geçti?
Kendim gibi birini gördüğüme çok sevindim, şuan sohbetin dibine vurasım geldi sizle 🤭🤣