Kızlar 4 aylık bebeğim var mama ile besleniyor. Ama bulunduğum yer aşırı sıcak ve evimizin içi bile 30 dereceleri bulduğu için bebeğim aşırı terliyor. Doktorumuz dehidrasyonu önlemek için su içmemize müsade etti. Ben ebebekten alsıgım ceysu bebek suyunu içiriyorum, kaynatmam gerekir mi acaba ya direkt veriyorum çünkü