Yaseminsrts Dondurmalikahve farkındayım yazdığını ama bunu yaşayan varmı sonucu ne oldu diye soruyorum
Dondurmalikahve Yaseminsrts Normal yani sorunsuz gebelik diyor, her hastalıkta farklı kod yazar zaten. Örneğin riskli gebelikse farklı kod yazardı, gebelik süresince kodlar değişir. Bu kodlar e nabiza kaydediliyor.
Yaseminsrts Dondurmalikahve aynen kodlar farklı. E nabızda da ayrıntılı yazmadığından insanın kafasında soru işareti oluyo Acaba hamile miyim şuan vs gibi Süreç gösterecek neyin ne olduğunu hayırlısı tşkler