Hanımlar 1 yaşındaki kızımın huysuzluğu ve hırçınlığı, kimseye gitmemesi çabuk sıkılması oyuncaklarıyla oynamaması gibi şeyleri beni çok yoruyor daha önce de bahsetmiştim. Hiç uysal değil yani çok zor bi çocuk.
Desteksiz baktığım için her zorlu durumda (duş, wc, yemek..) kukuli, bakkal amca gibi şarkılı videolar açtım tv den 📺
Ay baktım sonrasında artık bazı videoları da beğenmeyip ııhhhhhh diye mızmız ediyor
O derece doyumsuz oldu sanki
Dünden beridir kestim tv yi. Aşırı zor bi durumda kalmadıkça da açmayı düşünmüyorum.
Dünden beri mızmızlandığında huysuzlandığında önüne oyuncak koydum filan ama baya yordu beni de
Bu süreçte tavsiyeleriniz var mı ?
Sizce böyle devam edersem olumlu sonuçlar alır mıyım ?