aselliyam23 ben hiç kaldırmadım,bu defa da gece sürekli kalkmaya alışkanlık kazanır mı bilemediğimden. Gece uyumaya yakın sadece su içmesine izin veriyorum, uyumadan çişini yaptırıp yatırıyorum sabaha kadar uyuyor öyle uyanınca gidip yapıyor. Bazı geceler çok sıkışırsa kendisi uyanıyor,yaptırıp yatırıyorum. Gece ve gündüz aynı an da bıraktık bezi biz,5 ay olmuştur heralde bırakalı 4 yaşında benimki de. Bu arada bezi bırakmadan önce gece bezini baya bir dolduruyordu. Çıkarın bi bakın durumuna belki de altında bez olmadığı zaman tutar.