Mavigokyuzu nilyacagan yaptirmadiysaniz gürsel ateşi cok öneriyorum, narkozsuz ve acı hissi olmadan diye, ben de henüz yaptırmadım ama kendisi seceneklerim arasında
kahraman07 nilyacagan ben oğlumu 4 aylıkken salih beye sünnet ettirdim çok memnun kaldık hiçbir sıkıntı yaşamadık