papatyakirkiki Arkadaşlar 41 günlüğüz oğlum hastaneye yatırdılar idrar yolu enfelsiyonu olmuş birde benim tokzom vardı sütten bebeğe geçermi bilen varmi test sonuçı bekliypruz doktorlr bişey demiyor tüp bebwk diye ben çok üzülüyorum😢
papatyakirkiki Misskokulum allah razı olsun rabbim kimseyi darda bırakmasın şifa versin dua edin lütfen🙏