Kızlar selam bebegim yarın 6 aylık oluyor hiç uyku düzeni yok oldugundan beri erken kalkar en geç 5.40 ta ayakta çoğu zaman onu bile bulmaz. Geç yatırayım geç kalkar dedim olmadı gündüz az yatsın yorulur yatar dedim olmadı . Birde oyalayamıyorum da gündüz sık sık uyumak istiyor ne hallere girip 2 saat anca uyanık tutabiliyorum . Gündüz uykuları bazen 40 dk bazen 1 saat 15 dk yı buluyor hâlâ 3-4 uyku yapıyor ki 3 çok nadir .akşam da 19.30-20.00 uykuya geçiyor siz neler yapıyorsunuz evde ya da bana ne önerirsiniz bu ayda da aktivite nasıl olur bilmiyorum pek ilgisini de çekmiyor 5 dk sonra sıkılıyor kucakta gezmek istiyor hep . Eşim işinden ötürü 24-24 çalışıyor o varken vakit geçirebiliyor uz bı nebze ama o yokken tam bir kabus