honeybabyy Ben ilk doğuma 98 kiloyla girmiştim. 2. Hamilelikte gebe diyetisyeni ile çok az aldım. En sonra da 3. Çocuğu da doğurduktan sonra dedim artık vermeliyim son kez 🥲 o yüzden diyetisyene gittim. Ama hâlâ vermem gereken kilo var. Motivasyon açısından birisiyle yapmak daha güzel geliyor insana 😌