Ben hemen döndüm ilk iki ay yarım çalışma hakkımı kullandım şimdi de 8.30 17.30 çalışıyorum bir yaşına gelene kadar da böyle devam edecek . 2 gün izinliyim hafta içine denk geliyor. 2 gün haftasonuda eşim izinli o bakıyor kalan 3 günü de annem kaynanam ve teyzem dönüşümlü bakıyor. Çok zorlanıyorum ama yapacak bir şey yok