Kızım 22.06 tarihinde 1 yaşına girecek ancak hala basma ve emekleme yok. Bastırmak istediğimizde ayalarını topluyor. Çocuk doktoru bugün ayağı aşağıya doğru bakıyor artık düz durmalı nörolojiye götürün dedi. Başıma böyle bir şey gelen var mı? Çok moralim bozuldu. Ne yapmalıyım bilmiyorum.