KendiEvimdeDeplasmandayim btlbge tomme tippee alıştırma bardağıyla başladım ben daha yeni onla içiyor
organikirmik btlbge ben munchkin pipetli bardak aldım kullanamadı, yine munchkin’in 4+ alıştırma bardağı var ondan aldım daha kolay içiyor.
allwrite btlbge Ek gıda sürecinde su içirmek dışında alıştırma bardağı kullanmadım. Kullanılabiliyor mu, bilmiyorum.🙂Alıştırma bardağı olarak Munchkin 360 aldım, bahsettiğiniz ayda içemiyordu. 9. ayda içebilmeye başladı. O zamana kadar suyunu biberonla içti.