Dmtt06 bir dizi alerji testi, idrar tahlilleri, gaita tahlilleri, besin alerjisi ve diyet süreci, her gün yağlı güreşçi gibi nemlendirme sonucu çok şükür artık daha iyi, bende seboraik dermamit var oğlumda atomik dermatit var, 1 yaşa kadar besin alerjili bebekti o çok tetikliyordu dermatitini, diyet ve uygun kremle çok fayda gördük ama deterjan, şampuan ne varsa tek tek deneyerek bize uygun olanları bulduk maalesef bu işte deneme yanılma yöntemi en iyisi. Mustela bizde hiç işe yaramadı mesela bioderma daha iyi gelmişti ama yeterli değildi en son ecowell kullandık o daha iyi geliyordu, şampuanda da çok marka denedik en son uni baby iyi gelmişti, deterjan olarak hacı şakir ya da duru granül sabun kullandık 2 yaş civarı ikisi de güzeldi dermatitini tetiklemedi. Şuan çok fazla nemlendirici kullanmıyorum cildinde kuruluk olduğunda madecassol, ecowell ya da bioderma atoderm serisini kullanıyoruz.