Kızlaaarr imdat ! 2 aylık kızım dünden beri 10-15 dk yarım saat uyuyor. Normalde gece 4 saat aralıksız uyurdu ama dün sabah 06:00 da uyandı daha da uzun uyumadı. 😤😔
Gazı yok, ağlama yok sadece etrafa bakınıyor.
Ne yapmam gerek ? Tavsiyesi olan var mı ?