cebruc Sezeryan ile doğum yaptım. 2 ay sonra adet oldum normal mi acaba aynı durumu yaşayan var mı ? Emziriyorum. Emziren annelerin daha geç adet olduğunu duymuştum.
Poyrazsema cebruc Ben ilk doğumumda da bir ay sonra oldum ikinci doğumumda da hemen oldum. Süt koruyor muhabbeti vardır belki onu duymuşsunuzdur. Erken olursan süt korumaz dolmazsan süt korur derler.
Zynp-61 cebruc bende aşırı oldum hatta normalde 6 günde biterdi 9 günü gördüm 2. Adetimi oldum o normal oldu