Mayazim 2025 de doğan bebekler için para verdiler toplu şekilde aldık. İkinci kez alan var mı. Yani paralar yattı mı
arzuapo Mayazim benim ilk bebeğim başvuru yaptım e devlette devam ediyor yazıyor ama hala almadım sosyale gittik msjin gelmesini bekleyin dedi msjda gelmedi bilmiyorum napayim
nurcrn arzuapo halkbanka gidip sorun oraya yatıyor para. Bana mesaj gelmeden nem gidip sormuştum yatmış çektim o anda hemen.
arzuapo zenginoldum onlar bizi yönlendirdi sosyale ordan soruşturun dedi ve onlarda dedi msj gelmesi gerekiyor msjda gelmedi🤦🏼♀️
arzuapo nurcrn bundan 20 gün önce eşim gitti dedi sosyale gidin gittik zaten birşey yok acaba yine mi halk banka sorsun