Kızlar bebeğim solunum sıkıntısı nedeniyle yenidoğan yoğun bakımina alındı ikinci gün toparlandı iyileşti şükürler olsun. Allah bütün hastaların yardımcısı olsun tez zamanda iyilestirsin. Yarın bebeğimin bir haftası bitiyor taburcu olacaz inşallah. Özel hastanede olduğu için ücretini merak ettim bilgisi olan varsa yazabilir mi ona göre hazırlıklı gidelim