urasduha terlediği için çıkıyo olabilir çok kat kat giydirmeyin benimki de 25 günlük sadece kısa kollu zıbın ve çorap giydiriyorum gece yatarken uzun kollu zıbın ve altlık. Arada benim kızımda da çıkıyo üstünü hafifletiyorum geçiyo. Duş aldırıp nemlendirici sürebilirsiniz