perikiz42_ öncelikle şunu söyliyim yaptırdıktan sonra ilk iki ağlamasında pişman oluyorsunuz yaptırdığınıza o kadar içiniz yanıyor. Ben de tam o zaman da yaptırdım oğluma iki ay önce yedi aylıkken şöyle bir sorun var emekledigi için sürekli kucakta taşımak zorunda kaldım benim için tek sorun buydu bardak da koymadım karton yağı da sürmedim sadece eve gelen sünnetçi bir krem yazdı günde 4 × 10’u kullandım temiz bir penyeeyi kaynatıp kesip bir çok parçaya ayırıp ütüledim kremi sürdükten sonra üstüne koydum bezle temas etmesin diye başka da bir şey yapmadım belli bir süre geçtikten sonra günde iki kere yıkamaya başlıyorsunuz sabunla bu kadar önemli olan sadece ilk gün ve güzel bakılması