milletsanakanalizemiolacak amazontuba arnica maestro varmı hâlâ bilmiyorum ama çok güzel benim onu kaynanam bozdu şuan grundig kullanıyorum rendeleri varmı hatırlamıyorum rendeleri genelde kullanmıyorum ben 😅
amazontuba milletsanakanalizemiolacak rende yapmaktan nefret ettim elimi kaç kere kestim bilmiyorum ben de kullanmazdım ama artık kullanıcam😂
amazontuba bizdejantikizlardik yaa teşekkür ederim. Biri daha memnun olmadığını söylemiş şaşırdım açıkçası
myangelson amazontuba rica ederim 🥰 tek kötü yanı çubuk blender olmuyor benim elimde olduğu için yokluğunu önemsemedim 😅
bizdejantikizlardik rana0234 Hiç iyi değilmiş ya. Bide çalışırken çeyizime almıştım garantisi de bitti yazık oldu.