Bebeğim 2 aylık dün akşam çok fazla gaz sancısı vardı ve kakasını yapamadı. Sabahta üst üste ishal gibi yaptı ama normalden daha kötü kokuyordu ekşimiş bozulmuş peynir gibi aşırı ağır bi kokusu var. Gün içinde de her gaz çıkarmasında aynı koku oluyor. Ve sabah kakası köpüklü mukusluydu. Acaba üşüttü mü ya da benim yediğim bir şeyden mi etkilendi bilmiyorum. Alerjik mi diye aklıma geliyor çok sık kusuyor bide doktor reflüdür ama kilo kaybı olmadığı için sorun olmaz demişti. Normal mi bu şekilde olması? Kontrolümüz haftaya ama devam ederse daha erken götürmeyi düşünüyorum