esraygt156 yeni başladıgınız ıcın doyumluk degıl tadımlık olucak. Biz doktorumuza sorarak 4,5 aylık başladık ve suan 6 aydayız. Sebze meyve yogurt hepsını 1 gün kuralıyla verdim şimdi ise corbaya başlıcam artık tadımlık degıl doyumluk yıyor bebeğim bazı sebzelerı denetmedık daha onlarıda yavas yavas başlıyacagım suan bezelye zamanı onuda denıyeceğim her verdiğim besine zeytınyagı eklıyorumaz bısey kabız olmasın dıye