Birkimseee aşamaları var önce fırında pişmiş süt ürünü kek kurabiye gibi, sonra ocakta pişmiş olanlar, sütlaç pankek vs ikişer hafta deneyip gözlemliyorsunuz. Sorun yoksa devam. Son aşamada direkt süt ürünü yoğurt, peynir deniyorsunuz. Ben de emzirmiyorum, alerji maması içiyor, geçmiş olsa bile 1 yaşına kadar ona devam edecekmişiz. Bizim drumuz bu şekilde önerdi