Kızlar bebeğim 2420 ile doğdu şuan 2 aylık güncel kilosu 4 kilo. Doktorumuz sütümün yetmediğini ve mama takviyesi vermemi söyledi. Sadece anne sütü alıyor. Ben doktoru dinlemedim mama vermedim emzirmeye devam ediyorum çişli bezi 10-12 günlük bazen değişiyor tabi 7-8-9 oluyor. Emmeden sonra az kusuyor. Acaba doktorun dediği gibi sütüm yetmiyor mu 🥹doyuruculuğu mu yok acaba kilo alımına az dedi🥹zaten zayıf doğurdum normal 2 aylık bebek kilosu bekliyor bizden. 37 haftada doğurdum ama suyum azdı hamilelikte ve 2 hafta gelişim geriliğimiz vardı. Ama doktor bunları hiç göz önünde bulundurmuyor çok kafama takıyorum