sebur Kızlar biz ek gidada tadım asamasindayiz kızım anne sütü ile besleniyor. 6 ay 20 günlük. Değişiklik olsun diye azcık bebe bisküvisi versem olurmu ne yapacağımı şaşırdım valla😂 çok aceleciyim ama