Brglbray Sudo crem👍 çok olmadı benşm oğlumda pişik oldu çok fenaydı her çiş yapmasın da açtım yarım saat açık bıraktığım zamanlar oldu çok az kaldı ama sudo krem çok iyi gerçekten
Kuzeyalaz33 deletedmom1101 yazdigim sey apacik olunca anlayamadiginizi dusunmedim kusura bakmayin yoksa ayiplanacak bir yorumda bulunmadim..
bprensimmm Aliim neden bize çok iyi geliyor doğduğu günden beri en ufak bi isilik olsun sürer sürmez görüyor.
Annesininprensesi Zeynepmesut Nivea baby pişik kremi hemen geçiriyor ben zeytinyağı bile kullandım etki etmedi bu krem ilk sürüşte en aza indirdi
bprensimmm bprensimmm Aliim Aliim denediniz mi hiç oldumu oyl e biseu çok şükür masalah diyim oğlum 5 aylik hiç pişik olmadi en ufak bi kızarıklık olsun boynunda katlandığı için ya da bacak aralarında hergun düzenli zeyitin yagi sürüyorum hiç öyle bisey olmadi aksine daha beşlıyor
Aliim bprensimmm Hanım efendim zaten ben Zeytinyağı pişik yapar demedim ki yanlış anlıyorsunuz Zeytinyağı pişik olmadan sürülürse evet çok iyi ama pişik olduktan sonra pisige besler pişige sürülmez bu sebeple ..
egee Zeynepmesut kantaron yağı hemen geçirir. Ev yapımı ama gratislerde satılan değil. Bide pişik kremi olarak ben sudo cream kullanıyorum hiç pişik olmadı. Pişikliykende ıslak mendil değil pamuk mendilleri ıslatıp kullanın yada yıkayın. Normal zamanda da ıslam mendillerin losyonsuz kokusuz olanlarını alın üzerinde saf su ve pamuk yazsın uni babynin öyle mesela
deletedmom1101 egee evet biliyorum daha doğrusu bende sizin gibi biliyordum fakat travazol krem sadece mantar da değil pişik , yanık , kaşıntı gibi problemlerde oldukça etkili bir krem olarak kullanılıyor 😌
NurR Zeynepmesut ıslak mendil yıkasanız bile zararlı hiç kullanmayın su ve pamuk 💦 birde zeytinyağını ısıtıp soğutun öyle kullanın her alt değiştirmede