tospikannesi_ benimki de 2.5 yaşında (33 aylık) geç kaldık sanki.
2 yaş civarında aslında hazırdı. Ama eylül ekim ayına denk geldi ve biz evde değildik, yaylada olduğumuz için çok soğuktu erteledim hep. Bakalım çabuk alışır inşallah.
Lcw dan kaç yaş aldınız peki boxer ı. Benim kızımda iri biraz.